Keluarga Saya: Karangan Menyayat Hati

>> Sunday, May 3, 2009


Walaupun karangan yang pendek pastu markah dye dapat 2 1/2 jep, tapy cukup untuk aku dan korang semua menangis & syahdu bila baca crite ni. Mungkin dari sudut ilmiah = lawak tetapi dari sudut kemanusiaan = tragis. Budak ini perlukan perhatian dan kasih sayang jika tidak hidupnya akan hancur....


p/s: foto ni diambil dari salah satu forum guru, nama, identiti dan url tpaksa dirahsiakan supaya tidak timbul fitnah....harap dapat ambil iktibar dari perkara yg tersurat...tq

credit to: aflahjadid

5 komentar:

me|l aziz May 3, 2009 at 9:18 AM  

kesian budak nie..~

NaDhiRaH~" May 3, 2009 at 9:45 AM  

kesiannya..
budak2 mmg sgt jujur n apa yg dia dgr, yg dinampak tu la yg akan diceritakan kembali..

thayibah May 3, 2009 at 1:08 PM  

kasihan nye adik tu...
semoga ALLAH memberkati hdup adik itu hgga akhir hayat nye....

.Nana. May 5, 2009 at 9:11 PM  

karangan kontroversi..
pernah sy siarkan dlm blog sy gak..
kamu punye mcm xlengkap je..
ade tertinggal ni..
bbrapa page..huhu

cLoVer4miza May 5, 2009 at 9:31 PM  

salam

ya Allah sedihnye.. xterkata..
hrp boleh ambk entry ni ltk kat blog..

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP