NeW FaCE!!

>> Saturday, September 6, 2008




Salam Alaik!! ;)


Alhamdulillah, setelah sekian lama aku tak mem'blog'kan diri akhirnya kita bertemu kembali di blog yang baru,berwajah baru,post baru tapi orang menulis blog tetap sama iaitu aku, ngehehe ;)

Sebelum itu aku nak meminta maaf about my previous blog iaitu http://maximaz89.blogspot.com, disebabkan masalah2 tertentu yang tak dapat dielakkan maka aku telah meninggalkan blog aku yang lepas dan decide untuk buat alamat blog yang baru ;) jadi kepada pembaca-pembaca setia blog aku (ade ke?), jom sama2 kita gegarkan blog ini!! lalala~

1 komentar:

miszbalqis September 6, 2008 at 4:20 PM  

pembaca setia??ade2..hihi
ok bos!kasi gegar..ngehehe

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP