Jiwa . Aku . Exam

>> Tuesday, March 24, 2009

Salamz Alaik!

Exam . Mood . Habes
-----------------------------------------
Jiwa . Berasa . Bebas!

sorry sangat-sangat-sangat kalo aku da lame tak hupdate eyp, tengah struggle exam neyh, kepada semua pengunjung doakan kejayaan diri ini dan kami semua pelajar UNITEN kayh! ;)

Berikut adalah paper yang aku amek untuk sem neyh...

Islamic Study 2 (ISSB122) -setel-
Malaysian Commercial Law (LWBB113) -setel-
English For Accounting (ENAB122) -setel-
Cost Accounting (AMAB113) -setel-
Financial Management for Accounting (FICB123) -setel-
Mathematics & Statistics for Accounting (QNTB133) -setel-

Ape-ape pun kalo aku dapat curik mase sket aku cbe hupdate la eyp, ngee~ So, all papers finished! ngee~ aku akan kembali aktif insyaAllah, jadi teruskan menyokong khalifmujahid!! ;)


p/s: Usaha + Doa + Tawakal = Kejayaan

4 komentar:

Yuyu Johanna March 24, 2009 at 1:35 PM  

huhuu~
tgh stuggle 4 exam ea...
i wish u good luck k!
chaiyok2!!~

Anonymous March 24, 2009 at 2:48 PM  

bitafauwuqi wannajah...

Anonymous March 25, 2009 at 4:02 PM  

semoge berjaye..=).

KhaliFmUjAhiD March 25, 2009 at 8:02 PM  

chetanuriz: makasyeh, i'll do my best ;)

hanim yusra: syukran ;)

katakgoreng: chaiyok2!

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP