Exam Mood!

>> Wednesday, October 29, 2008




Salamz Alaik!


Wah2, final exam kembali!! so mari kita buat transformasi power rangers daripada mood suka-suki kepada mood exam!! hiyaakk!! (sambil amik buku) huhu~ jadi aku selepas neyh mungkin akan mengurangkan ber'blog' aku dalam masa 2 minggu neyh, sebab nak mem'busy'kan diri bace buku, hekhek.. ;D

Untuk diz sem [Bachelor of Accounting (Hons.) sem 1], neyh adelah subjek yang di ambil oleh aku:-

  • AFRB113-Financial Accounting
  • AISB113-Information Technology and Accounting Application
  • ENAB112-English for Accounting 1
  • ISSB112-Islamic Studies 1 (LAN MPW 2143)
  • KAGB111-Kayaking
  • MGMB113-Principles of Management
  • MSTB113-Malaysian Studies (LAN MPW 2133)

Pastu jom sama-sama amalkan Surah Ar-Rahman, berkat di baca sebelum, semasa & selepas waktu peperiksaan berlansung, Moga ALLAH permudahkan kita mendapat keputusan yang cemerlang. Jadi adakah aku sudah bersedia untuk menghadapi exam neyh? Bagi aku selagi exam tak habes selagi tu aku still akan bace buku, dan selagi aku masih hidup kat dunia neyh, selagi itu akan aku timba seberapa banyak ilmu yang mungkin. ;) wish me lux kayh guyz!

Buat sekadar renungan kita bersama:

> Kenape terlalu susah utk berkata ttg Allah, tapi terlalu senang utk berbicara tentang sex?

> Kenape kita terlalu bosan utk membaca al-Quran, tapi terlalu senang membaca majalah playboy??

> Mengapa terlalu mudah utk kita memadam mesej berkenaan Islam, kemudian kita menyebarkan mesej yang kurang elok??

> Kenape masjid2 makin kurang jamaahnya, sedangkan bar2 dan kelab2 malam semakin ramai pengunjungnya??

Fikirkanlah ttg nya.. Adakah anda akan sebarkan mesej ini atau memadamkannya? Ingatlah yang Allah sentiasa memerhatikan mu"

"kita berlari apabila dikejar dan mencari apabila berhenti dikejar"


p/s: gud lux also to all UNITEN student yang amek final exam neyh, ma'a taufik wannajah!

2 komentar:

SNASI_ALSHATRI November 1, 2008 at 9:33 PM  

good luck exam!
wish me luck juga ya!
erk..byk nye paper kamu..huhuhuhu

KhaliFmUjAhiD November 1, 2008 at 10:50 PM  

okeyh deyh.. tanx ;) gud lux to you too! wat exam tu molek2 kayh ;)

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP