Ukhwah Fillah Abadan Abada

>> Monday, October 27, 2008

Salamz Alaik!!


Allah selamatkan kamu, Allah selamatkan kamu, Allah selamatkan Abdul Muizz, Allah selamatkan kamu... Wah2, makasih-makasih.. hekhek ;D

So itulah selingan jap sebab pada tanggal 26 Oktober 2008 merupakan 'sanah helwa' ataupun tarikh hari lahir aku yang ke-19! Sweet 19 la katekan, ngehee.. First of all aku nak ucapkan la terima kasih yang teramat sangat to all yang telah menghantarkan sms, ucapan, ataupun hadiah hari lahir kat aku, really appriciate it! tanx a lot guys! Tapi yang paling best kepada semua member sekolah aku yang hadir ke rumah terbuka+majlis hari jadi aku yang berlangsung pada 26 Otober lepas. Mereka terdiri daripada:-


Rombongan Pertama

Lelaki: Amar, Aqwal, Halim, Pak Man(Firdaus), Bobo (Faiz) & Afiq Kodiron
Perempuan: Fariha, Anis Saliza, Nazirah, Fadzlinda & Assila



Rombongan Kedua

Tanx guyz!! korang semua memang sporting habes-habesan la mase hari tuh, ngee~ aku mengharapkan agar ikatan ukhwah kita akan berkekalan sehingga ke titisan darah terakhir, insyaAllah ;) Ukhwah Fillah Abadan Abada!



Tetapi yang tidak boleh dilupakan adalah family aku sendiri yang best-best belaka! Ayah, Mak, Kak Dilah, Shakirah, Izzatul, Hafiz ngan Qayyum. Sentiasa support aku dalam apa jua pun keadaan yang mendampingi aku dari kecil sehingga aku berumur 19 tahun neyh, tanpa mereka siapalah aku sekarang kan, Luv all untill the end ;)

Kat bawah neyh merupakan personaliti diri aku sebagai orang bulan oktober, so kalo korang nak mengenali aku dengan lebih dekat tengok personaliti la neyh, ade la jgak nak dekat-dekat sama tuh, ngee :)


OKTOBER
* Suka berbual.
* Suka orang yang sayang padanya.
* Suka ambil jln tengah.
* Sangat menawan & sopan santun.
* Kecantikan luar & dalam.
* Tidak pandai berbohong & berpura-pura.
* Mudah rasa simpati, baik dan mementingkan kawan.
* Sentiasa berkawan.
* Hatinya mudah terusik tetapi merajuknya tak lama.
* Cepat marah.
* Macam pentingkan diri sendiri.
* Tidak menolong orang kecuali diminta.
* Suka melihat dari perspektifnya sendiri.
* Tidak suka terima pandangan orang lain.
* Emosi yang mudah terusik.
* Suka berangan & pandai bercakap.
* Emosi yang kelam kabut.
* Daya firasat yang sangat kuat (terutamanya perempuan).
* Suka melancong, bidang sastera & seni.
* Pengasih, penyayang & lemah lembut.
* Romantik dalam percintaan.
* Mudah terusik hati & cemburu.
* Ambil berat tentang orang lain.
* Suka kegiatan luar.
* Orang yang adil.
* Boros & mudah dipengaruhi persekitaran.
* Mudah patah semangat.

Untuk mereka yang lain nak tau gaks ape personaliti korang ade ak letak kat post lame aku tajuknye Personaliti Diri & Bulan Kelahiran. Jadi sampai di sini sajep coretan aku kali neyh, semoga korang semua happy-happy selalu dan sentiasa di panjangkan umur, amin.. ;)



Sini ada sedikit slide sepanjang program ;)


p/s: Cepat je aku dah 19,tapi amalan aku masih kurang ;(

4 komentar:

asiah kamal October 27, 2008 at 11:49 AM  

mcm comel celebrate birthday!
happy belated birthday~

Anonymous October 27, 2008 at 11:30 PM  

smpai ati hg xjmput ak..
ptut rr ak xrs cm nk wish kt hg..
yg xpuas ati:-
nana-chan..

.Cik Nana. October 28, 2008 at 8:25 AM  

haiyaa
sonoknyer!
xsangka lak ur ex schoolmate tu my classmates kt uia..
cet..xpnah gtao eh?
pe pon selamat hr lahir~
may Allah bless you alwayz..

KhaliFmUjAhiD October 28, 2008 at 6:17 PM  

uhuu~ owh siape eks? sye pn bru tau la dye kat uia,neyh nak bgtau la neyh,hekhek.. ;D ok anyway tanx 4 da wish ;)

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP