More & More Activities!

>> Saturday, January 31, 2009

Salamz Alaik!!


Alhamdulillah setelah berpenat lelah, bertungkus lumus, berhempas pulas, nak 'ber' ape lagi?? Senang kate semua 'ber' la,hekhek.. dapat gaks aku bercuty kat rumah yang terchenta walaupun 3 hari jep. Excely aku cuty seminggu, tapi terlebih rajen sangat nak join aktiviti siti situ sana sini, so sampai Ahad ni je la cuty aku berakhir, huu~ Kalo nak kire punye kire hampir 4, 5 program la yang aku join dalam bulan neyh, walaupun konfirm akan dapat penat, tapi bagi aku itulah lumrah hidup. Kalau join program tak penat, tu bukan join program namenye, ngee.. Ape yang penting bagi aku adalah gain more experience & knowledge. Bak kate pepatah orang kite, agi hidup agi ngelaban! Eyh betul ke aku cakap neyh? hekhek.. Taram sudeyh.. ;D (maksudnye 'selagi kita hidup selagi itu kita perlu berjuang')

So post kali neyh mungkin panjang mungkin pendek, tengok la atas kerajinan si penulis neyh nak menaip, ngee.. Sebab aku nak 'compile'kan semua aktiviti aku dalam satu post neyh, maklumlah sekarang neyh musim nak midterm + kuiz + nak ready for final, jadi aku amek mase dok kat umah neyh untuk menaip, huu~ Jadi untuk aktiviti yang seterusnya selepas 2nd gathering adalah Kursus Motivasi Sekolah Rendah Bukit Ridan, then Aku Peduli Palestin, lawatan Kembara Ilmu Falak, and also Kem Induksi AJK MPP.

Just for now aku hanya meletakkan gambar-gambar sepanjang aku berada kat sana jep, insyaAllah if ade mase aku wat la special article for all da activities kayh! (Itu pun if tak busy, ngee~) Anyway guys, apa yang boleh aku simpulkan, ilmu pengetahuan itu tidak akan datang bergolek jika kita tidak menggolekkan badan kita untuk mencarinya, so if ada peluang untuk join sesuatu program yang bermanfaat, kalau boleh ikutlah, ambil seberapa banyak ilmu yang mungkin, kerana mungkin program itu hanya sekali sahaja dalam hidup anda. Mungkin kita mendapat penat yang amat, tapi insyaAllah jika kita ikhlas dan berniat untuk mencari ilmu Allah, segala penat lelah kita itu akan dibalas setimpal apa yang kita usahakan. So guyz, enjoy da picturez from all da program kayh ;)

Kursus Motivasi Sekolah Kebangsaan Bukit Ridan (17 - 18 Januari 2009)



Booth Aku Peduli Palestin! (19 - 21 Januari 2009)



Smart Solat Kids
(24 Januari 2009)



Kembara Ilmu Falak (25 - 26 Januari 2009)



Kem Induksi AJK MPP (27 - 29 Januari 2009)



“Barangsiapa yang mati di dalam keadaan menuntut ilmu untuk menghidupkan agama Islam, maka dia berada di dalam syurga kelak satu darjat dengan para nabi.”

p/s: Agi Hidup Agi Ngelaban!! haha..

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP