Pabila Anda Terbalikkan Coca-Cola

>> Friday, January 9, 2009

Salamz Alaik!!

Mungkin ramai di antara korang dah pernah tengok ryte, tetapi fikirkanlah wahai saudara-saudari, abang kakak, dan pakcik makcik sekalian, sebenarnye kite tak sedar dalam senyap sunyi yahudi dah merasuk dalam pemikiran setiap umat islam kat dunia neyh. Tengok tu!! Sudah terang-terangan tulisan minuman c***-***a tu ada maksud tersirat di sebaliknya, tapi kita selalu beli, minum, dan kadang-kadang tu buat koleksi lagi kat rumah. Kononnya nak kumpul semua tin-tin minuman kat dunia ni la. Weyh daripada kumpul tin baik kumpul koleksi Al-Quran ke, insyaAllah lagi banyak manfaat, malaikat pun suke masuk dalam rumah kite tau.

"Sesiapa yang mati sedangkan beliau tidak pernah berperang pada jalan Allah dan tidak pernah berniat untuk berperang, beliau mati dalam jahiliyah" (Usul Asyirin Hasan Al Banna)

InsyaAllah dalam post aku yang pendek ini dapat memberi sedikit sebanyak kesedaran to all of us. Bukan aku tak mahu tulis panjang-panjang, tapi dah start study balik deyh, ape-ape pun insyaAllah akan diupdate sentiasa from time to time. Ingatlah, apa yang kita baca ini juga adalah sebagai satu amaran bahawa dalam sedar atau tidak kita umat Islam sudah dijajah sepenuhnya oleh Yahudi Laknatullah!! Cuma kita sendiri buat sambil lewa sahaja dengan keadaan sekarang ini. Bangkitlah wahai pejuang mujahidin & mujahidah!! Kita hidupkan kembali Islam di seluruh pelusuk dunia dan boikot barangan yahudi!! InsyaAllah..

p/s: Terkenangkan nasib saudara kita yang berada di Palestin...

4 komentar:

Anonymous January 9, 2009 at 7:16 PM  

alaa...
ni yg x sdp atey nie...
td kt skul...
br jer minum air tu...
ya rabbi...
sumpa x beli lg!

=.=!

faqiha January 10, 2009 at 7:10 AM  

selama ni mmg x minum da..tp logo tu baru tau..thnx

Anonymous January 10, 2009 at 2:20 PM  

alhamdulillah..
mmg x mnm air 2 tp x tahu lak ttg logo 2.thanx ya..
sama2 la kte bantu saudara islam kte di palaestin..ALLAHUAKBAR.

Anonymous January 13, 2009 at 6:25 PM  

weyh thnks.. mn ko dpt ni?? klu x tobat ak asyk mnum coke je.. tp nseb skrng ak dh xmnum.. aiiyeee..

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP