New Years Gift!!

>> Thursday, January 1, 2009

Salamz Alaik!!!

My first entry for this year... Wah2!! Bilangan pengunjung yang hadir kat blog aku neyh sudah mencecah 10000 orang!! Alhamdulillah rupanya blog aku neyh ade peminat tersendiri rupa-rupanya ;) Pertama-pertama sekali aku sebagai moderator bagi blog ini berasa terharu dan ingin mengucapkan setinggi-tinggi terima kasih kepada semua yang menyokong dan hadir kat blog aku yang tak seberapa neyh, tanx a lot guyz!! Jadi untuk first time in history untuk tahun yang baru ini, aku nak kasi gift sket sebagai tanda penghargaan kat korang semua, firstly adalah kad ucapan tahun baru to all!! Jady kepada semua yang klik masuk blog aku neyh jangan segan-segan nak amek kayh, wajib amek! ;)


Secondly ni lagi gempak!! iaitu awardz to all yang sentiasa menyokong blog aku neyh!! Expecially kepada sesiapa yang dah daftar menjadi sahabat setia aku. Jadi kepada sesiapa yang bertuah tu, sila claim award anda kayh!! sesiapa yang rasa dia deserve dapat award tu pun silekan amek, yang tak tau malu pun bleyh gak amek, ngee... ;)


p/s: harap dapat berjumpa dengan sahabat baru lagi pada tahun ini, insyaAllah ;D

7 komentar:

izzatI nadIah January 1, 2009 at 6:50 PM  

haha!
da jmpa :)
mm,
tq :)
ambik 2 skali ke??
:)

KhaliFmUjAhiD January 1, 2009 at 6:55 PM  

izzati: welkamz ;) tanx to you too coz menyokong ;) amek je sume, jangan segan2,ngee..

Mukmin bin Mohd Khairi January 1, 2009 at 10:41 PM  

syukran muiz..
rindula.. lama tak jumpa..

miszainz January 2, 2009 at 4:06 AM  

hee..tQ!!
semoga terus berblogging...
sunyilah dunia blog tanpamu wahai muiz...
hahahaha=D

KhaliFmUjAhiD January 2, 2009 at 6:36 AM  

mukmin: afwan :) itula,ko la asek dok terperap je kat mesir, balik la malaysia, huu~

miszainz: hakhak! ayat mengampu.. ;p

Ateika January 2, 2009 at 7:22 AM  

urm.. ni ke?
hahaha..sy rase sy deserve^_^
tq,syukran~

azrin January 12, 2009 at 8:56 PM  

salam...ai muiz...
sowi2..hambe baru msuk blog2..
kemalasan menjelme nak berblog..
hehehe...mekacih manyak2...xie xie.:)
sowi lambat menerime..huhu..

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP