Bila Kita Sayang Orang Tu

>> Tuesday, December 9, 2008

Bila kita sayang orang tu
Kita terima je apa yg orang tu kata
Tapi bila dia kata kat kita?
Hati kata takpe manusia tak perfect..

Bila kita sayang orang tu

Kita tunggu dia lame pun takpe
Tapi bila dia tunggu kita dia marah-marah,
Hati kata ala adatlah,
ada yang menununggu & ditunggu..

Bila kita sayang orang tu

Kita tak tidor pun takpe,
Layan dia yg tengah bosan,
Tapi bila kita bosan ada dia layan kita?
Hati kata takpe dia busy kot..

Bila kita sayang orang tu

Kita gadoh dengan dia, kita diam je
Tapi dia heboh 1 dunia
Hati kata takpe, dia tension tu..

Bila kita sayang orang tu

Kita call nak cakap ngan dia
Tapi dia bagi phone kat orang laen
Bila jadi camtu, takpe
Hati kata, takpe, layan je, kawan dia, kawan kita gak..

Bila kita sayang orang tu

Kita bercerita dgn dia
, ibarat cerita ngan tunggul lagi baik
Tapi bila dia bercerita ngan kita
Kita dengar, sepatah-sepatah kite ingat
Hati kata takpe sayang la katakan..

Bila kita sayang orang tu

Kita dan dia lapar
Tapi kita bagi sume roti kita kat dia
Hati kata, ala jagalah hati dia, sian dia..

Bila kita sayang orang tu

Kita sanggup bagi dia rest bila dia letih,
Tapi bila kita letih, dia suruh jugak kita layan dia bila dia bosan
Adil ker macam tu?
Hati kata, ala bukan selalu pun..

Bila kita sayang orang tu

Kita jadi cam orang gila apabila dengar dia sakit,
Tp bila kita tengah sakit,
Dia siap kuar ngan kawan-kawan dia meraikan hari kesakitan kita,
Hati kata, ala takpe, tak kn dia nak berkepit ngan kita 24 jam..

Bila kita sayang orang tu

Kita tak pernah pentingkan diri sendiri
Tapi dia hipokrit tahap gaban
Hati kata takpe, dia memang camtu kene lah terima..

Bila kita sayang orang tu

Kita tak sanggup tengok dia derita
Tapi dia tak pernah hargai diri kita,
Hati kata, tau tak betapa kita sayangkan dia??

Bila kita sayang orang tu

Kita sanggup tinggalkan dia selama-lamanya
Untuk dia bahagia
Tapi adakah dia tahu pengorbanan yang kita lakukan itu??

p/s: credit to saiful amir ;)

9 komentar:

tum tum December 9, 2008 at 1:08 PM  

sy sokong 200% kata2 di atas..
=)

KhaliFmUjAhiD December 9, 2008 at 4:14 PM  

kalau anda 200% saya up 2 kali ganda.. 400%! hekhek.. ;)

.: Fiza Hasan Ganny :. December 10, 2008 at 1:44 AM  

wa..touching2...terase...haha

farah eliza December 10, 2008 at 7:04 AM  

salam muizz.. mintak kebenaran copy puhleez =)

miszainz December 10, 2008 at 7:12 AM  

seriously suke gile ngan entry ni..
nk curik..
bule??
heheh=D
btw, bile balik uniten..
hehe=D
*bule lak tanye kat cni*
hehe=P

KhaliFmUjAhiD December 10, 2008 at 9:11 AM  

fiza: itula touching gaks.. huu~

misz ain & farah eliza: silekan copy deyh ;)

misz balqis December 18, 2008 at 3:27 AM  

ouh..woO..hohOho

Anonymous May 11, 2009 at 1:52 PM  

salam..terharunya..so touching.leh copy??

Anonymous July 2, 2009 at 3:00 AM  

terharunye...
adakah anda sendiri begitu??

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP