Apabila Menteri Begini, Rakyat Bagaimana?

>> Friday, November 21, 2008

Tuan dan Puan.. Judge it for yourself, ape-ape pun aku tak berpihak pada mana-mana, aku letak ni pun sebab macam best pulak tengok dyeorang ni gadoh, hakhak!! ;p


Video seterusnya pulak adalah pasal perangai menteri-menteri kita kalau nak menjelang pilihan raya, hayatilah segala mesej yang diberi ;)



Apabila melayu bergaduh, ini membuka peluang kepada bangsa lain untuk masuk campur... Tak malu ke?? Aku terfikir, kenape semua parti-parti kat Malaysia neyh tak bergabung je ek?? Ni nak berbalah sesame sendiri, adakah ini menunjukkan masing-masing ada kepentingan untuk diri sendiri jugak dan di sebalik itu mengatakan untuk kepentingan rakyat, siapa tahu kan? Aku hanya memberikan pandangan ;)

p/s: pastu takde sekali pun aku tengok dyeorang membincangkan pasal aqidah, akhlak dan sahsiah rakyat, sedangkan Islam dibentuk melalui perkara-perkara macam ni la kan ;)

3 komentar:

Anonymous November 21, 2008 at 9:59 PM  

tunjang islam adalah aqidah, bukannya akhlak, akhlak yang mulia adalah buah hasil daripada aqidah yang kukuh..

kenapa ya parti-parti di Malaysia ni tak dapat bergabung..
lihatlah kembali dasar yang diperjuangkan parti-parti di malaysia, yang manakah meletakkan al-quran dan as-sunnah sebagai dasar utama..

:)

KhaliFmUjAhiD November 21, 2008 at 10:34 PM  

uhuu okeyh tanx ;) akan diperbetulkan.. ;) bukankah kita semua orang melayu.. knape perlu bergaduh?? pelik2..

Anonymous November 22, 2008 at 7:50 PM  

firstly, its good for u bro, to take care of these things, even when our peers are taking their selfish step,drowning in hedonism, but u still come out to speak bout this issue:)
well done

kite semua orang melayu, tapi tak semua kita orang muslim yang sebenar

dlu Rasul s.a.w dan abu jahal pun sama2 arab, tapi yang membezakan ialah, Rasulllah s.a.w memperjuangkan Islam, sedangkan Abu Jahal memperjuangkan Taghut

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP